Explore the Full List of Webinars in the Training Catalog.
Browse the Catalog
Here’s how:
- Click “Education.”
- Scroll down until you see “Type” listed on the left.
- Select “Webinars.”
Saw something you really wanted to know about but the date didn’t work for your schedule? Check out the recorded webinars below.
Note: You do not earn RUs with recorded webinars.
Upcoming Webinars
Get a new perspective or learn something new – wherever you are, in just an hour.
Browse just some of the upcoming webinars here.
Recorded Webinars
Browse the recorded webinars here.
Date: 9/6/2017
Details:
A etapa de execução física de um sistema audiovisual requer o apoio de uma documentação consistente e o mais completa possível.
Dois documentos que são fundamentais para a passagem e terminção correta e rápida dos cabos, e que às vezes são subestimados, são o Mapa de Dutos e a Planilha de Cabos.
Neste webinar, Nelson Baumgratz, CTS-D, Country Manager da InfoComm para o Brasil, vai compartilhar da sua vasta experiência em projetos de sistemas AV, e discutir a elaboração e utilização destes documentos, aliados à Norma InfoComm " CLAS" - Rotulagem de Cabos para Sistemas AV.
Veja